woensdag 13 oktober 2010

SCRAPALBUM

Een poosje terug alweer heb ik bijde Scrapheap in Sprang Capelle een nieuw scrapalbum gekocht.
Dit album is afgeleid van een ringband.


Het kunststof is prachtig bewerkt en in het midden heb je de mogelijkheid een eigen foto te plaatsen.
(iets wat ik nog niet gedaan heb)


De drie ringen klik je in één handeling open.
Wat ik persoonlijk heel handig vind is dat je gemakkelijk bladen tussen je lay-outs toe kan voegen.
In de "oude" albums moet je dan eerst alle lay-outs eruit halen en het album opnieuw indelen.
Dus als je nu de volgorde wilt veranderen is dat een stuk eenvoudiger.


Misschien nog een handige tip, mocht je extra insteekvellen willen kopen neem dan altijd een vel mee.
Het is me al vaak overkomen dat ik van een produkt denk dat ik weet wat ik moet hebben maar dat in de winkel meerdere produkten liggen die erg op elkaar lijken.

Dit album is te koop voor ongeveer € 25,00 en je kunt er tussen de 35 en 40 lay-outs in kwijt.
Dit ligt er een beetje aan hoe dik je lay-outs zijn.

Liefs
Sylvia


3 opmerkingen:

  1. Ja, lay-outs tussenvoegen is inderdaad een ramp! Of nog erger: een grote ramp! Ik had me ook voorgenomen bij een volgend album ook maar op de ring over te stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het je echt aanraden Marlieke, het werkt een stuk fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gratitude is the sign of noble souls.

    cheap nolvadex

    BeantwoordenVerwijderen