woensdag 20 oktober 2010

INTERAKTIEF III

Hier weer een pagina met een interaktieve lay-out voor het vakantieboekje.
Dit keer zijn het de foto's die ik in Cannes gemaakt heb.
Althans, een deel van de foto's.
Ik ben gek op kunst en cultuur en kon het (weer) niet laten dit te fotograveren.
De basis is wederom 15 x 15,5 cm.
De geschulpte randjes heb ik met een malletje gemaakt.


De bloem aan de binnenkant heb ik uitgesneden.
Soms heb je papier liggen waarvan je weet dat je het waarschijnlijk niet gaat gebruiken.
In dit geval vond ik de kleur van de achtergrond niet mooi, de print daarentegen sprak me wel aan.
Dus...de schaar erin gezet, met als resultaat een prachtige, bijna swirl achtige tak met bloem.


Hier heb ik ervoor gekozen de foto zelf uit te knippen.
Al die "rommel" er omheen vond ik alleen maar storend :-).
Om deze serie te maken heb ik de eerste foto vlakbij het beeld genomen, daarna ben ik telkens een stap achteruit gegaan.
Dat ik daarbij bijna in een kinderwagen terecht kwam houd ik voor mezelf :-)))


Ook dit beeld stond op de boulevard van Cannes en ook deze foto heb ik uitgeknipt.
Ik vind het beeld iets van Dali weg hebben, helaas heb ik nog niet kunnen vinden wie het gemaakt heeft.
De rechterzijde is vastgemaakt aan het basisblad en links is een lint geplaatst om het blad om te slaan.


Dit is het Carlton hotel, één van de duurste hotels in Cannes.
De tekst op de rechterpagina staat al op het papier.
Ik vond het wel mooi in combinatie met het hotel :-)
Hans en ik hebben de menukaart bekeken, het goedkoopste voorgerechtje is € 38,00. (doet u mij maar de kippensoep)


Liefs
Sylvia

1 opmerking: