maandag 18 oktober 2010

OPRUIMEN II

Omdat wij scrappers barsten van de spullen :-) moet dit ook opgeruimd worden.
In een vorig artikel heb ik jullie laten zien hoe ik mijn "snippers" papier bewaar.
Deze keer wil  ik het hebben over hoe ik het 30 x 30 cm scrappapier opruim.


Deze doos heb ik een paar jaar geleden gekocht op de Knotsgekke Kaart en Scrapdagen in 's-Hertogenbosch.
Het handige is dat er een binnendoos in zit waar de mappen in hangen.


Op de bijgeleverde etiketten kun je vermelden wat er zich in de map bevind.


Zelf heb ik van karton nog wat "tabs" gemaakt.
Jammer vind ik wel dat nadat ik deze doos gekocht had ik niet meer aan de mappen kon komen.
Wie weet waar de mappen nog wel te bestellen zijn????
Persoonlijk vind ik het een handig systeem om je papier te bewaren.

Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. Zeker heel handig zo! En waar je die mappen kunt krijgen? Poeh, goed vraag. Het eerste (en enige) wat in me opkomt is Bij Office Centre (maar daar heb je wel een bedrijfspas voor nodig). Als ik ze zie, zal ik aan je denken!

    BeantwoordenVerwijderen