donderdag 28 oktober 2010

OH OH......

Sja....ook ik werk me soms in de nesten.
Nu is het niet zo dat er zwaailichten en gierende banden aan te pas zijn gekomen, maar toch....
Herinneren jullie je nog dat ik een geel boekje gekocht had?????
Nou dat boekje.......heb ik bewerkt.....
Oftewel, een poging tót gedaan.
Met verf wel te verstaan.
Kijk en oordeel zelf.
Ik ga er nog een nachtje wakker van liggen :-) (grijns als de bekende boer hè)


Ik vind het echt niet mooi....


Echt niet!!
Snif

Liefs
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Ja zeker, dat gele boekje herinner ik me nog wel. Dat was een hele frisse kleur. Het boekje zoals het was, herken ik nu inderdaad niet meer. Ik vind het nu lijken alsof je een boekje van hout gekocht hebt. Kun je er niet iets herfstigs mee maken of zo?

    Enne....probeer vannacht toch maar gewoon lekker te slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit boekje ziet er heel leuk uit, het lijkt wel van hout. Nu vind ik zelf geel geen mooie kleur, dus.....
    Groetjes en welterusten,
    Addy

    BeantwoordenVerwijderen