dinsdag 19 oktober 2010

INTERAKTIEF II

Nog steeds ben ik druk met het maken van een interaktief scrapboekje van de vakantie.
Deze lay-out is van foto's die ik gemaakt van de camping.

Ik ben weer begonnen met een basis van 15 x 15,5 cm.
Hierop heb ik een vel geel met rode stippeltjes papier geplakt van 12 x 14 cm.
Daar bovenop is een envelop geplakt.
De bloemetjes zijn van Prima Marketing en het lint had ik nog liggen.
De "bladen" en dots heb ik met behulp van een sjabloon en inkt aangebracht, door ze iets aan te zetten met een zwarte stift krijgen ze meer diepte.


In de envelop zitten twee kaarten die je doormiddel van een lint uit de envelop kan trekken.


De kaarten zijn heel rustig gehouden.
De basis is van wat dikker karton en onder de foto zit een mat van het gele dotjes papier.
Het stukje lint is vastgezet met een brad van Tim Holtz.


Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten