zaterdag 23 oktober 2010

HERFST

Een week of wat geleden zijn we het bos ingegaan, om te wandelen maar zeker ook om foto's te maken.
Een paar van de foto's heb ik af laten drukken in sepia.

Als basis heb ik een vel genomen van Imaginisce - Cinnamon Sticks.
De mat onder de foto's is Imaginisce - Autumn Splendot is 15 x 24,5 cm.
De drie strookje aan de rechterzijde komen ook uit een vel Imaginisce Autumn Splendor (dubbelzijdig papier).


Hier heb ik één van de vogeltjes verwerkt die ik bij de Action gekocht heb :-).


De tak en blaadjes heb ik met de cricut uitgesneden.


Het lint komt van de markt, het bloemetje is van Prima Marketing.
Het houten bloemetje is met een plakdot bevestigd, het merk weet ik niet meer.
Het lint met het blaadjesmotief heb ik gekocht bij de Scrapheap.


Het label is van leer en vastgezet met twee bradjes.


Ik hoop dat ik weer iemand heb kunnen inspireren.

Liefs
Sylvia

1 opmerking: