maandag 25 oktober 2010

GIRLY

Gisteren eens een girly lay-out gemaakt.
Jullie weten dat ik van de bruin tintjes ben :-) dus het is altijd een hele strijd daar van los te komen.
Ik ben begonnen met een basis van Prima Marketing - Glum.
De foto's heb ik gemat met Pattern Paper - Long Underwear.
Zowel het basisblad, de foto als de mat zijn geïnkt met een Color Box - Charcoal.
Een oude mal, waar de chipboard swirls al uitgedrukt zijn, heb ik gebruikt om de swirls met Cream van Pebbles Inc. op het basisblad te verven.


Tussen de foto's heb ik een strook bloemen gemaakt die zijn vastgezet met roze brads.
Ok zijn er roze plakdots geplaatst tussen de bloemetjes.


De geverfde swirls.


Rechtsonder heb ik een swirl beplakt met dots.
Als we op de Girlytoer gaan dan doen we het ook goed haha.


Liefs
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Die plakparels in de swirl vind ik geweldig. Foto's inkten lukt mij eerlijk gezegd nooit; de inkt blijft niet zitten. Misschien gebruik ik verkeerde inkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik inkt de foto's met een gewone inktpad!
    Wel laat ik ze een poosje drogen en probeer niet te veel meer over de randjes te wrijven als ik de foto in de lay-out verwerk.

    Met het maken van de lay-out van de herfst heb ik, toen ik het vogeltje erop plakte, echt aan jou moeten denken hahaha.
    Leuk ook je reactie :-) bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen