vrijdag 8 oktober 2010

DOLOMIETEN II

In augustus heb ik ook een lay-out van onze motorvakantie in de Dolomieten geplaatst.
Vandaag komt er eentje bij :-).


Op het blauw met creme bloemen basisvel uit een pakket van Basic Grey heb ik een strook roodbruin papier van 17 cm geplakt.
Daaroverheen is een strook gestreept papier, ook uit het Basic Grey pakket, geplakt.
De strook is aan de rechterkant gescheurd en flink geïnkt met een Color Box - Whisper Grey.


De soort "tag" heb ik geknip uit een vel dat ook uit het pakket Basic Grey komt.
Bovenin zit een schattig ornamentje (deze kun je vaak los kopen).
De naam van het park is een foto welke ik op maat gesneden heb.
Als wij ergens zijn maak ik ook altijd foto's van (plaats)naamborden of borden met een of andere mededeling.
Op het bloemetje zit een plakdot.
Het kaartje is onder de bloem geniet.
Ook het koord is aan de boven- en onderzijde met nietjes vastgemaakt.


Als je heeeeeel goed kijkt zie je drie "onderbloemen".
De eerste is van het streepjes papier, daaronder zit een bloem van hetzelfde papier als de "tag".
De onderste bloem is van hetzelfde papier als het basisblad.
Het chipboard ornamentje is beplakt met lichtbruin papier en langs de randen geïnkt.
Linksonder is ook weer een plakdot geplaatst.
Ook hier zit het kaartje geniet en is onder het ornamentje geschoven.


Ennn...zoals jullie gewent zijn van mij heb ik in deze stijl ook een tweede lay-out gemaakt.
Ik hoop dat jullie er weer iets aan hebben :-).

Liefs
Sylvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten