donderdag 14 oktober 2010

INTERAKTIEF

Ik ben nog steeds druk met het maken van een boekje met verborgen foto's.
Ondertussen heb ik geleerd dat het INTERAKTIEF scrappen heet :-).
Wat ik ook geleerd heb is dat ik volgens mij zo'n beetje alles fout doe wat ik fout kan doen haha.
Maar goed dat is ook een proces....

Deze lay-out is gemaakt met foto's van St-Tropez.


Ik ben weer begonnen met een blad van 15 x 15,5 cm van Basis Grey - Pageantry.


Een chipboard rondje heb ik beplakt met hetzelfde papier als de basis het accent is van Basic Grey - Figgy Pudding wat ik deels met een figuurschaar uitgeknipt heb.
De brad en het ornamentje zijn van Tim Holtz.


Zoals jullie zien kan doormiddel van de brad het rondje wegdraaien waardoor het bovenste vel los komt te liggen.


Na het openslaan kun je de foto's bekijken.
Van Basic Grey - Figgy Pudding heb ik een vel van 12 x 18,5 gesneden waarop de foto's geplakt zijn.
In het midden is een rillijn gezet maar helaas scheurt deze al door :-(
Het gestreepte papier is de achterkant van Figgy Pudding.
De lay-out is nog niet helemaal af en ik moet echt iets verzinnen om het verder uitscheuren te voorkomen.
Ik denk dat het de hoogste tijd is voor een cursus Interaktief Scrappen, deze kun je volgen bij de scrapheap in Sprang Capelle.

Liefs
Sylvia








1 opmerking:

  1. Wat ben je toch enorm productief. Goed zeg en heel leuk. Ik heb wel erg moeten lachen om je verhaaltje er omheen.

    BeantwoordenVerwijderen