maandag 4 oktober 2010

KROATIË

Tijdens een vakantie in Kroatië hebben we een bezoekje gebracht aan Rovigne.
Een pittoresk dorpje met smalle straatjes, steile trappen en heel veel hekjes en luikjes :-))).
De foto's vond ik al zo mooi dat ik er een eenvoudige lay-out van gemaakt heb.
Dit bewijst maar weer dat een lay-out niet altijd veel nodig heeft.


Een deel van het papier heb ik bewerkt met een zilverpen en hier en daar een dotje wit gemaakt.


De foto's heb ik gemat met papier uit dezelfde serie (welke serie dat is weet ik helaas niet meer).
De ene foto heeft een iets dikkere matrand dan de andere.

Helaas heb ik al een paar dagen last van een zo lage uploadsnelheid dat het geen doen is foto's voor het blog te laden.
Ik moet jullie de rest schuldig blijven.
Na drie kwartier wachten ben ik er klaar mee $#@^% (excuus)
Morgen ga ik het opnieuw proberen

Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. Ja, dat is erg herkenbaar! Ik heb ook al enkele dagen last met blogger. Sowieso om al aangemeld te worden; dat valt al niet mee! Gisteren een nieuwe kaart geupload en dat duurde inderdaad ook vreelijk lang! Ik weet niet waar het aan ligt. Hopen dat het snel over is!

    BeantwoordenVerwijderen