maandag 11 oktober 2010

VERHUISKAART

Gisteravond heb ik een kaart gemaakt voor een oud collega van Hans.

Ik ben begonnen met een stuk van 21 x 30 cm te snijden uit een vel Bazzill Basics Paper.
Dit is lekker stevig papier.
De zijde van 30 cm heb ik in twee vakken van 15 cm gedeeld en een rillijn gezet.
TIP: een rillijn vouw je altijd met de bolle!! kant naar binnen, dit om scheuren van het papier te voorkomen.


Omdat ik, waarschijnlijk net als jullie, restjes papier bewaar heb ik mijn "snipperdoos" erbij gepakt en een combinatie bij elkaar gezocht.
Het papier heb ik op willekeurige lengtes gesneden en geïnkt.
Daarna is het gewoon een kwestie van net zo lang schuiven tot je vind dat je een mooie lay-out hebt.


Over het lint heb ik The Office Line - Punch Out letters gebruikt om het woord huis te maken.
De letters heb ik met dubbelzijdig tape vastgezet.
Het sleuteltje is een plakornamentje van papier.


De bloemetjes zijn van Prima Marketing - Pink en zijn met plakdots vastgezet.
De kleine bruine knoopjes heb ik ooit eens van een oud vestje gehaald.


Dit is een velletje uit een Pretty Paper Bloc van Marianne Design.
De H is een rub on, eigenlijk was het een b maar door de onderkant eraf te knippen kon ik deze mooi als h gebruiken.
Ik ben weer een avondje van de straat geweest en heb me prima vermaakt met het maken van deze kaart:-))).

Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje! Wat is er toch veel mogelijk met 'oude snippertjes' he?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen