vrijdag 15 oktober 2010

BLOEMEN

Misschien komt het omdat ik me vandaag een beetje dwars voel dat ik deze lay-out scheef gemaakt heb :-).
Ik ben begonnen met een vel van Cosmo Cricket - Ribbons.
Ik heb een vel merkloos papier, mosgroen met witte dots, gescheurd en scheef over het basisblad geplakt.
De foto's heb ik met overlap opgeplakt en goed laten drogen daarna heb ik de delen die over het papier staken weggesneden.


Onder het mosgroene - dots papier heb ik twee strookjes geplakt uit een blokje Vintage van 15 x 15.
Dit blokje heb ik bij de Action gekocht.
Ook deze strookjes zijn gescheurd.
In het midden komen ze niet helemaal samen maar dat zie je niet omdat de bloen eroverheen zit.


Uit een stickervel van Basic Grey - Mini Monogram komen de letters voor het woord HORTUS.
Het woord bestaat uit twee delen omdat de bloem in het midden zit. 


Op de bloem zijn een grote en een wat kleinere knoop met garen vastgezet.


Deze "blaadjes" heb ik geknipt uit de Christmas Magic Collection van Sharon Ann.
Eigenlijk is het een onderdeel van een kerstbal :-).


Ook het halve rondje komt uit de Chrismas Collection.
Door de punt van het papier weg te snijden kon ik er weer een ander vel onder plakken.
Nou ik ben, ondanks mijn bui, toch lekker bezig geweest haha.

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten