woensdag 21 juli 2010

CANVAS SNEEUW


De canvas van 40 x 40 cm heb ik muisgrijs geverfd met acrylverf.
Als je zelf een kleur mengt, zoals ik hier gedaan heb, zorg dan dat je genoeg verf aanmaakt zodat je niet nét tekort komt.
De foto heb ik af laten drukken op 20 x 20 cm zodat er een mooie vlakverdeling op de canvas onstaat.
Na het matten van de foto op een middenbruin cardstock heb ik verschillende maten papier verwerkt van onder andere Cloud 9 Design - French Country -
Bazzill Basics Paper en Crate Paper.
Het inkten is gedaan met een Color Box - Chalk Chestnut Roan.
2 Van de vellen heb ik bewerkt met de Tim Holtz paper Distresser.
1 Vel heb ik met de hand gescheurd.
De Swirls, een produkt uit mijn eigen collectie te verkrijgen bij www.scrapletters.nl  , heb ik zilver geverfd en naar eigen inzicht verwerkt op de canvas.
Het leuke van deze Swirls is dat je ze altijd passend in je lay-out kan maken.

Liefs
Sylvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten