donderdag 22 juli 2010

CANVAS BEELD

Deze foto is genomen in Inssbruck.
Met name de kleur van de foto heeft mij geïnspireerd tot het maken van deze canvas.
Je raad het al, ik ben begonnen met het verven van de canvas.



De foto van 20 x 20 is gemat op een een groen cardstock van 21,5 x 21,5 cm.
Foto en mat zijn geplakt op een vel Frances Meijer - Amazon Tree Frog Green.

De "Swirls" zijn uit mijn eigen collectie Swirls en Curls te verkrijgen op http://www.scrapletters.nl/
Iedere swirl is beplakt met papier uit een serie waarvan ik jullie de naam schuldig moet blijven en geïnkt met Versa Magic - Spanish Olive.
(mocht iemand de naam van papier weten dan houd ik me aanbevolen)
Een tip om de swirls uit papier te snijden en op te plakken:
Smeer de kant die je wilt beplakken goed in met lijm en druk dit vervolgens op het vel designpapier.
Als je alle swirls op het papier geplakt hebt laat je dit heel goed drogen.
Snij nu met een heel scherp mesje de swirls uit, je zult zien dat het goed te doen is.
Hetzelfde heb ik met de "zonnestraaltjes" gedaan.

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten