donderdag 22 juli 2010

CANVAS JESSE

Deze canvas van mijn neefje Jesse is gemaakt op een doek van 40 x 50 cm.



Eerst heb ik de canvas geverfd.
Ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat je moet zorgen dat je genoeg verf aanmaakt als je zelf de kleur mengt.
Als je verf bij moet maken krijg je echt nooit meer dezelfde kleur en geloof me ik spreek uit ervaring :-(.

Het papier is van Cloud 9 Design - Chocolate Chalet wat een nogal druk patroon heeft.
Omdat het papier druk is heb ik ervoor gekozen de foto relatief klein te houden, 15x10 cm en deze te matten op een effen creme cardstock.



Uit een tweede vel Cloud 9 Design - Chocolate Chalet heb ik een aantal van de bloemen gesneden.
Natuurlijk kun je de bloemen ook uitknippen maar ik ben erg van het snijden...
Deze bloemen heb ik met 3D foampads precies over de bloemen op het designpapier geplakt.
Het brede lint heb ik aan de achterzijde van de canvas met een punaise vastgezet.
De letters JESSE zijn van chipboard en heb ik beplakt met effen cardstok.
Als je goed kijkt zul je zien dat de tweede S eigenlijk een 5 is :-))).



Het stippellijntje van het designpapier heb ik met een zilveren pen door laten lopen op de canvas.
Zowel de mat onder de foto als de letters zijn met Color Box - Black bewerkt.

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten