dinsdag 27 juli 2010

ME


Op een vrij rustig vel van Basicgrey heb ik, iets uit het midden, een vel Pattem Paper - Basicgrey van 16 x 21 cm geplakt.
Onder de foto van 12 x 17 cm zit nog een cardstock grijs/groen geplakt.
Dit cardstock heb ik als een L uitgeknipt zodat deze aan de bovenkant verder doorloopt dan aan de onderkant.

Het "gaas" komt van de verpakking van een cadeautje :-))
Uiteraard heb ik alles voorzien van een inktrand.
In dit geval heb ik de Color Box Cocoa en de Color Box Olive gebruikt.

Het groene lint had ik al een poosje liggen en vond het in eerste instantie moeilijk inpasbaar in een lay-out maar zoals je ziet komt deze hier prachtig tot zijn recht.

De vlinder aan de linkerzijde  is uit de chipboardserie van Brenda Walton.
Deze vlinders zijn al bewerkt maar vaak beplak ik ze zelf met papier zodat het beter bij de lay-out past.
De vlinders aan de rechterzijde komen van de Blokker.

De Rub-Ons zijn van K & Compagny.

Het meisje op de foto heb ik zelf gemaakt :-).

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten