donderdag 29 juli 2010

NOTTINGHAM

Samen met een van haar beste vriendinnen is Stephany naar Nottingham geweest om een concert van Beyoncé bij te wonen.

Als basis is een vel  uit de serie Christmas Magic Collection - Snowfall gebruikt.
Dit heb ik aan de randen stevig geïnkt met Versa Magic - Niagara Mist.


De foto's zijn dubbel gemat.
De onderste mat komt uit de serie My Minds Eye - Street Market.
De mat direct onder de foto is uit de serie Crate Paper - Stack.
Zowel de foto als de mat is voorzien van een inktrandje Niagara Mist.



De bloemen heb ik echt al heel lang in huis en ik moet jullie schuldig blijven van welk merk en welke serie ze zijn.
De bovenste bloem heb ik licht aangezet met inkt - Niagara Mist.
De Brads die ik op lay-out heb gebruikt zijn van Making Memories - FaLaLa Jingle.



Tenslotte heb ik nog een tekstblokje gemaakt.
Dit kun je heel eenvoudig op de computer doen.
Type de tekst in een Word dokument in het gewenste lettertype.
Print het dokumentje uit.
Tip: voordat ik het uitprint zet ik een kruisje op het blad dat geprint wordt zodat ik weet hoe ik het terug in de printbak moet leggen.
Plak nu het papier waarop je de tekst geprint wilt hebben over het stukje tekst heen.
Plak het met plakband goed aan de onder- en bovenkant vast zodat het niet blijft hangen in de printer.
Uiteraard neem je een stuk papier wat ruim over de tekst gaat.
Print de tekst weer uit, deze komt nu op het "scrap" papier.
Nu is het alleen nog een kwestie van op maat snijden en in je lay-out verwerken.


 

Het is echt niet moeilijk.
Succes als je het gaat proberen.

PS: Zo zie je maar dat kerstpapier niet alleen mooi is om kerstfoto's te scrappen.
      Nog een leuk voordeel is dat de kerstseries in de zomer heel voordelig zijn :-)

Liefs
Sylvia

1 opmerking: