maandag 26 juli 2010

FOTO'S BEWAREN

Vandaag een tip over hoe je overzichtelijk en toch leuk, we blijven tenslotte scrappers, je foto's kunt bewaren.



Het doosje heb ik poosje geleden al aangeschaft en komt van de Blokker.
Standaard zitten er al een aantal tabbladen in om je foto's per onderwerp te scheiden.



Na een avondje frutselen met voornamelijk restant stukjes papier is dit het resultaat.



Omdat ik van te voren wist dat ik wat tabbladen te kort zou komen heb ik er nog een aantal bijgemaakt van karton.
Het was gewoon een kwestie van 1 van die tabbladen een aantal maal op karton overtrekken en voila...





Zo alles weer netjes en overzichtelijk opgeruimd :-)))

Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. Oh dat ziet er leuk en netjes uit! Bedankt voor de tip! Weet je waar ik dit doosje met tabbladen voor zou willen gebruiken? Ik heb in mijn klas oefenblaadjes liggen met splitssommen van 3 tot en met 10. Elke splitsing en eigen oefenblad. Die moeten overzichtelijk opgeborgen worden en ik vind deze doos ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen