vrijdag 23 juli 2010

BOEKJE MIKE

Eigenlijk heet mijn zoon Michael maar omdat dat 7 letters zijn en de letterboekjes een maximum van 6 letters hebben heb ik gekozen voor Mike.
De letters van dit boekje komen uit mijn eigen collectie, http://www.scrapletters.nl/


De letters zijn 15 cm hoog en maximaal 30 cm lang, wat inhoud dat je uit 1 vel van 30 x 30 cm altijd 2 letters kan halen.
Bedenk wel dat 1 letter aan twee kanten beplakt wordt :-)
Voor dit boekje heb ik dus 4 vellen gebruikt.
Omdat ik dit boekje in 2007 gemaakt heb weet ik niet meer uit welke collectie de papierlijn komt die ik gebruikt heb.


Om het boekje een ietwat stoere uitstralen te geven heb ik gebruik gemaakt van Magic Mesh Silver.
De labeltjes heb ik zelf gemaakt van stukje papier die overgebleven waren nadat ik de letters uitgesneden had.
De chipstickers zijn van een eerdere serie van Teresa Collins.


De rondjes komen uit een chipboard en zijn beplakt met restjes papier.
Door de foto gedeeltelijk en A-symetrisch te matten geef je een extra effect aan je lay-out.



Als tip wil ik meegeven dat het verstandig is de papieren letter pas op het chipboard te plakken als je helemaal uit gescrapt bent.
Zoals je misschien ziet heb ik hier en daar een bradje gebruikt, iets wat niet mogelijk is als je de papieren letter meteen op de chipboardletter plakt.

Mocht je de letters bestellen en een boekje gaan maken dan wens ik je hier heel veel plezier mee.
Voor vragen kun je altijd even contact met me opnemen.

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten