zondag 25 juli 2010

LENTE

Heerlijk het is weer lente.....


Voor deze lay-out ben ik begonnen met een vel uit de serie My Mind's Eye - Bella Bella.
Met een red rubber stamp - Music heb iets uit het midden van de pagina een afdruk gemaakt.
De stamp heb ik geïnkt met een Color Box Silver.

De bovenste foto:
Deze is ruim gemat met groen stippeltjes papier uit de serie Bella Bella.

De onderste foto:
Vanuit het midden heb ik voorzichtig het roosjes papier naar de zijkanten opengescheurd en vervolgens omgekruld.
Met een Color Box Olive heb ik de randen geïnkt.
Door de foto eronder te plakken krijg je het idee van een doorkijkje.
Met het groene stippeltjespapier van Bella Bella heb ik nog een a-sysmetrische mat gemaakt.

De letters LENTE zijn met clearstamps gestempeld.

De vlinder komt uit een chipboard serie van Brenda Walton.
Alle vlinders uit de serie zijn al bewerkt (veelal met roze) maar omdat ik deze niet goed vond passen in deze lay-out heb ik hem beplakt met papier uit de serie Blue Awning Green Floral Damask van K & Compagny.
Door de vlinder met 3D foampads vast te zetten krijg je het gevoel dat deze er overheen vliegt :-).

Deze tweede lay-out is in principe hetzelfde gemaakt als de eerste lay-out.



Liefs
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een schitterende LO is dit Sylvia! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik zie dat het je gelukt is om de knop voor volgers te activeren. Natuurlijk ben ik nu ook meteen volger van je blog geworden! Kan ik niets meer missen! :-D

    BeantwoordenVerwijderen