vrijdag 23 juli 2010

LIJSTEN

Om een lange, wat saaie, muur in de hal op te fleuren heb ik een aantal scraps in lijsten gemaakt.
Als thema heb ik 8 kaarten uit een serie gekocht.
Daarna heb ik 8 verschillende lijsten zilver geverfd.



Het papierpakket My Mind's Eye - Bella Bella past prachtig bij de wat nostalgisch aandoende kaarten.
De kleinste lijstjes heb ik heel rustig gehouden, eigenlijk alleen wat mooi papier achter de foto.



Toen de "scraps" klaar waren ben ik op de grond aan het schuiven gegaan totdat ik tevreden was over de opstelling.
Tip: maak een foto van de opstelling zodat je een geheugensteuntje hebt bij het ophangen.



Het meest lastige karweitje was voor Hans weggelegd.
Aan hem de eer alle gaten voor de schroeven op de juiste plek in de muur te boren.
Zoals jullie zien is hem dit alleraardigst afgegaan :-).

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten