donderdag 30 september 2010

VERBORGEN FOTO'S

Zoals jullie weten ben ik een boekje aan het maken van onze vakantiefoto's.
Omdat het een klein boekje is en ik toch veel foto's kwijt wil werk ik met "verborgen" foto's.
Hier weer een voorbeeldje.


Ik ben begonnen met een vel van 15 x 15,5 cm van Basic Grey - Figgy Pudding.
Het donkergrijs vel is rondom 1 cm kleiner dan het ondervel en van Basic Grey - Pattern Paper.
Het lichtgrijze vel is rondom weer 1 cm kleiner dan het donkergrijze en is van Making Memories - Wedding Words (ik heb de achterkant van dit vel gebruikt).
Alles is licht aangezet met een ColorBox - Black.


Door de bladen met een Brad vast te zetten creëer je een draaipunt.


Dit is het stukje tekst dat ik gisteren uitgeprint heb. (zie onder label Handig het artikeltje Printen)
Om de randjes goed uit te laten komen heb ik ook deze geïnkt met ColorBox - Black.


De Brad is van BoBunny, persoonlijk vind ik hem prachtig :-).


Dit is een heel eenvoudige manier om meerdere foto's te plaatsen op een beperkte ruimte.

Liefs,
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia,

    Hehe...daar ben ik weer hoor! Ik heb een mega blogachterstand en zoals je al gezien hebt ook een scrapachterstand, hihi. Komt vanzelf weer goed hoor! bedankt voor je berichtje op mijn blog. Het gaat goed met me hoor, maar wel heeeeeel druk. Zo heb ik afgelopen dagen de BedrijfsHulpverleners cursus gehad. Woensdag 'Brand' en gisteren 'EHBO'. Heftig hoor! Gisteren avond ook de informatie-avond voor de ouders. En ik ben geen avondmens dus je kunt je wel voorstellen hoe ik me vanmorgen voelde, haha!

    Ik ben weer helemaal bij met het lezen van je blogberichten. Je hebt weer leuke dingen geplaatst! De manier waarop je het printen op scrappapier beschreef, heb ik ook vaak toegepast, totdat.....mijn printer compleet vastgelopen is (waarschijnlijk omdat ik het papier niet goed genoeg vast had geplakt!) Sindsdien heb ik dat dus nooit meer gedaan!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee Marlieke,

    Joh ik heb je gemist hahaha.
    Ondertussen ben ik erg aan je berichtjes gehecht geraakt :-).
    Ik zag inderdaad dat er op jouw blog niets bij was gekomen, dat was gisteren, voor het geval je vandaag iets geplaatst hebt.
    Nou leuk je weer te "spreken" :-))

    Groetjes
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen