vrijdag 3 september 2010

KASTEEL DE HAAR

Vanmiddag even...bij de Scrapheap in Sprang geweest.
Tsja...


Een mens kan nooit genoeg papier hebben :-)


Vaak koop ik ook wat cardstock, heerlijk om mee te matten.


Wat lint...tralalalalalaaaaa


Wat splitpennen, inkt en een prachtige oudrose distresspowder van Tim Holtz.
De chipboardstickers had ik al een aantal keren in mijn handen gehad, ik vond ze best prijzig maar ala het is maar 1 keer vrijdag 3 september 2010 (ja ja ik weet ook wel dat dat nergens op slaat haha).


Dit schattige boekje kon ik niet laten liggen, hier kom ik later nog op terug :-).


Je snapt, ik barste bijna uit elkaar van de inspiratie toen ik weer thuis was hahahaha.
Het basisvel is van Basic Grey - Cappella Prima Donna.
Hierop heb ik ietwat uit het lood (bewust ja) een strook Basic Grey - Pattern Paper Boxer geplakt.
De foto (die ik zelf afgedrukt heb) heb ik gemat met een Basic Grey - Pattern Paper Granola.
De rest spreekt eigenlijk vanzelf :-).


Geheel tegen mijn principes in heb ik eens een keer géén inkt gebruikt.
Het voelt bijna als verraad :-).

Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. haha...ja hoor het is maar 1 keer vrijdag 3 september 2010! Ik snap het, hihi! Die bovenste papiertjes ken ik wel; toen ik ze zag dacht ik meteen al: oh wow daar zijn weer van die leuke BG-papiertjes! Ik heb daar de kleine paperpad van. Leuke spulletjes heb je en je LO ziet er ook weer goed uit. Ik mis de inkt niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen