zondag 26 september 2010

Challenge II

Hee hallo allemaal.......
Nou, jullie begrijpen dat we terug zijn van vakantie :-).
We hebben zoveel gedaan en bekeken dat ik bijna geen tijd heb gehad het scrappen, het blog en jullie te missen.
Bijna hè hahahahaha.
Van de 300 foto's die ik gemaakt heb zijn er al een aantal afgedrukt en ik heb zelfs al even zitten scrappen :-)
Maar daarover later....

Ten eerste lieve Marlieke dank je wel voor je "cadeautje"
helemaal super :-)))).
Voor degene die het niet gelezen hebben Marlieken heeft een award voor mij op haar blog gezet.
Nogmaal dank....

De challenge....jeetje ik heb het geloof ik een beetje te moeilijk gemaakt.
Tot nu toe heb ik 1 !!! reaktie binnen.
Kom op dames.....hahahaha

Ik zal jullie laten zien wat ik zelf gemaakt heb en dat proberen zo goed mogelijk uit te leggen.
De foto die ik gebruikt heb is een foto gemaakt in de Hortus Botanicus in Artis.


Uit de foto die ik als inspiratiebron gebruikt heb - de dansfoto - heb ik een aantal aspecten gehaald.
De kleuren
De verticale lijnen en
De beweging die in de foto zit.

De kleuren grijs en groen die ook in de inspiratiefoto heel duidelijk zijn komen hier terug in de foto en de mat onder de foto.
De verticale lijnen zitten in de hangende planten.
De beweging komt van de bloem met de stickers en rub-ons + de muziekbalk onder de bloem.

Jullie mogen nu denken dat mens is maf :-))))).


De letters HORTUS zijn van Cosmo Cricket en de rub-ons van Making Memories.
Het metelen embellishment zat op een verpakking van een cadeautje van het tuincentrum.


De bloemetjes zijn van Prima Marketing - Brown en ligt geïnkt.
De brads zijn van Tim Holtz.
De stickers heb ik al heeeeel lang in huis en eerlijk gezegd wist ik nooit zo goed wat ik ermee moest maar zoals jullie zien zijn ze nu goed van pas gekomen.


Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken wat ik bedoelde met deze challenge :-)).

Liefs sylvia





1 opmerking:

  1. Aha, daar is ze weer! Leuk om te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad! Over je cvhallenge...je staat bovenaan op mijn scraplijstje, maar eh...je hebt misschien al gezien dat ik op scrapgebied weer even stil lig. Komt vanzelf weer goed hoor! Je hebt van jouw creatie weer een duidelijke beschrijving gegeven. Ik vind het erg creatief, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen