maandag 6 september 2010

CHALLENGE

VAKANTIE...

Hé hé eindelijk is het onze beurt om op vakantie te gaan.
Morgen dragen we officieel het huis over aan de tieners...........(tsja)

Om er voor te zorgen dat jullie mij niet vergeten tijdens mijn! vakantie heb ik een leuke uitdaging voor jullie.
Een paar weken geleden ben ik met Stephany en Jacqueline naar de film Step Up geweest (een dansfilm).
Een aantal scenes in de film sprak mij bijzonder aan en ik heb Hans gevraagt hier een afdruk van te maken.
(makkelijk toch als je iemand hebt die dicht bij het vuur zit haha)

De sfeer van de onderstaande foto vind ik echt prachtig.
Al snel ontstond bij mij het idee een scrap te maken die niets met het onderwerp van de foto te maken heeft maar alles met de sfeer die deze foto uitstraalt.
Onderstaand de bewuste foto en de spullen die ik uitgezocht heb om de scrap te maken.


De foto uit Step Up.


Het papier waarmee ik aan de slag ga.


De foto die ik in de lay-out ga gebruiken.

Bij deze daag ik jullie uit een scrap te maken aan de hand van een foto of plaatje waarvan je alleen het sfeerbeeld mag gebruiken.
Het mag echt alles zijn :-).
Stuur de foto's van je scrap + de foto of het plaatje wat je voor het sfeerbeeld gebruikt heb vóór 25 september op naar info@scrapletters.nl
Ik ga de inzendingen bekijken en bepalen wie er gewonnen heeft :-)) de winnaares krijgt van mij een woordboekje + 3 bindingrings.
Uiteraard is de keuze van het woord vrij zolang het maar max. 6 letters zijn.

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden....

We spreken elkaar weer over een paar weken.

Liefs
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een superleuk initiatief Sylvia! Maar eh...wel moeilijk hoor, haha. Of ligt dat misschien aan het feit dat ik na 6 weken nu ook eindelijk weer eens begonnen ben met werken? ;-) Ik wil zeker eens proberen tijd te vinden om over de opdracht na te denken en nog liever tijd te vinden om hem dan ook uit te voeren. Ik ga mijn best doen! FIJNE VAKANTIE!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi...cadeautje voor als je terugkomt van vakantie...er staat een award voor jou op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen