woensdag 1 september 2010

MY LOVER

Beloften maakt schuld dus hier een lay-out waarin ik de Paper Pen verwerkt heb.


Het basisblad is van Basic Grey - Figgy Pudding - Red Ryder dit is flink aangezet met
Color Box Chalk - Chestnut Roan.
Ik heb een grote hoek uit een vel Fall Harvest Green - K & Compagny gescheurd en ook met de
Chalk - Chestnut Roan geïnkt.
De hoek van het streepjes papier is een stuk kleiner en is ook uit de serie
Figgy Pudding - Kringle van Basic Grey, deze heb ik geïnkt met Color Box - Chalk - Charcoal.
De mat onder de foto is van Marianne Design - Old Fashioned Christmas en geïnkt met Versa Magic - Niagara Mist.


De chipboardletters heb ik, na ze met VersaMark bewerkt te hebben, bestrooid met
Embossing Powder - Dark Brown en met de heater verwarmd tot de embossing powder gesmolten was.
Met de Color Box - Chalk - Charcoal heb ik ze nog wat geïnkt.


Het woordje LOVER heb ik met de Cricut uitgesneden.
Zoals jullie zien heb ik met de Paper Pen "dots" langs de uitloper van de E gemaakt.
Dat het toch wel even oefenen is blijkt...aan de onderkant zijn een paar "dotjes" in elkaar over gelopen :-(.
Op de foto komt het niet zo goed over maar in het echie glanzen de "dots" prachtig, persoonlijk vind ik ze helemaal leuk :-).


De tag is gemaakt met het papier van Basic Grey - Wisteria Sundial.
Op de tag heb ik een fantasiepatroon van de "dots" met de Paper Pen gemaakt.
De inktrand is van Color Box - Chalk - Charcoal.
De splitpen is van Tim Holtz.


Naast de lay-out MY LOVER heb ik er ook een gemaakt van MY SON.
Langs de letters SON, uitgesneden met de cricut, heb ik ook weer de Paper Pen gebruikt.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren :-)).

Liefs
Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit hoor!
    Super leuk idee die "dots" langs de letters!
    Dat ga ik ook eens proberen,bedankt weer voor de leuke tip!
    Groetjes,Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. of je ons weer hebt kunnen inspireren? Jah!! Zeker weten! Het ziet er weer erg leuk uit. Bedankt weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden zeg ! De pen wordt goed benut, zie ik. Hele kleine pareltjes maken vind ik soms nog steeds lastig, dus ik vind het goed gelukt bij jou..

    Groetjes,
    Guida

    BeantwoordenVerwijderen