dinsdag 28 september 2010

MONACO

Omdat ik heel veel foto's gemaakt heb tijdens de vakantie en deze keer geen 30 x 30 lay-out maar een boekje wil maken zal ik moeten schipperen met de ruimte.

Een poosje terug las ik een artikel aan waarin uitgelegd werd hoe je met "verborgen" foto's kunt werken.
Ik vond het meteen al een heel leuk idee en ben het nu met de vakantiefoto's aan het toepassen.


Ik ben begonnen met een vel te snijden van 15 x 15,5 cm Basis Grey - Brown Sugar.
Het creme vel is 12 x 14,5 cm Basis Grey - Pageantry.
Dit vel is aan 3 zijden met dubbelzijdig tape vastgezet op het bruine vel.
Het groene vel is van K & Compagny en is gescheurd en geïnkt.
De foto van 9 x 11,5 is met de disstresser bewerkt.


Doordat het creme vel maar op 3 plekken geplakt is maak je een enveloppe.
Hier is het creme vel 9,5 x 12,5 cm.
De tag komt uit een pakket en heb ik beplakt met het groene papier, lintje erdoor en  tussen de foto en het papier geplakt.
Zorg wel dat je dit met dubbelzijdig tape doet en niet met lijm, de kans dat de lijm loslaat is groot.
Op deze manier kun je 2 foto's kwijt op een hele kleine pagina :-).


Hetzelfde principe alleen is hier de opening aan de bovenkant gelaten.


Hoe ik deze lay-outs ga verwerken in een boekje ga ik op een later tijdstip verklappen eerst moet ik er nog een aantal maken :-).
Dussss wordt vervolgd.....

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten