donderdag 2 september 2010

SALVADOR DALI

Tijdens een vakantie in Spanje zijn we (weer) naar het museum van Salvador Dali in Figueras geweest.
Mocht je ooit in de gelegenheid zijn laat het dan alsjeblieft niet aan je voorbij gaan.
Wat die man gemaakt heeft is fenomenaal...(dat vind ik dus :-))

Omdat ik in deze lay-out de aandacht op de foto's wil vestigen heb ik ze relatief rustig gehouden.


Het basisvel is als ik het me goed herinner van Basic Grey, hierop heb ik in het midden een strook geplakt van 15 cm breed.
Hierop zijn weer twee vlakken van respectievelijk 13 x 14 en 10 x 13 limegroen cardstock geplakt.
De letters SALVADOR zijn met de Cricut uitgesneden.
De letter S heeft een blauwe schaduw, deze blauwe kleur heb ik in het hele album op iedere lay-out steeds terug laten komen.
De letters DALI zijn Rubons.


De tweede lay-out is volgens hetzelfde principe gemaakt.
De fibers bestaan uit 3 verschillende soorten en zijn licht door elkaar gedraaid.
Onder de fibers door loopt een Rubon Swirl.
Bij de Rubon letters SALVADOR kun je goed zien dat ik niet alle letters meer had en heb moeten inproviseren. (zie de L en de A)


Voor de liefhebber.....ik vind het schitterend :-)


Zo ziet het museum er aan de buitenkant uit.


Salvador Dali

Zo voor vandaag ben ik weer genoeg belerend bezig geweest haha.

Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. Ah ja! Ik ben het met je eens. Zijn werk is fantastisch! Wat leuk dat je je foto's op zo'n mooie manier verwerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen