woensdag 3 november 2010

PUZZEL

Tijdens ons tripje naar Berlijn heb ik wat foto's van de Berlijnse Muur genomen.
Sommige stukken muur zijn helemaal bewerkt.
Mensen die er een boodschap op achterlaten of stukken die, ik denk door jongeren, geschilderd zijn.


Ik ben begonnen met een vel Snow van Crate Paper.
Het onderste vlak, met de rondjes, is 20 x 16 cm en van Basic Grey - Bellamy.
Het "gestippelde" vlak is 19 x 10 cm en naamloos papier.
Het blauwe vlak is 19 x 14 cm en van Basic Grey - Skinny Jeans.


De grijze zigzagjes zijn stickers.
Deze symboliseren voor mij het prikkeldraad.


De foto heb ik op puzzelstukjes geplakt.
Eerst heb ik de stukjes van de puzzel nagetekend op de foto en daarna alles uitgeknipt.
Alles is met een ColorBox - Charcoal geïnkt.



De cijfers zijn eigenlijk groen en heb ik bewerkt met een ColorBox Chalk, helaas is de naam van de kleur van de deksel :-(.
Deze ColorBox heb ik ook op het aanhalingsteken gebruikt.
Voor mijn gevoel is de lay-out nog niet helemaal af mocht ik er nog iets aan veranderen dan laat ik dat jullie zeker zien.

Liefs Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Poehee wat een werk moet dit geweest zijn. Ziet er wel weer mooi uit dus je werk is niet voor niets geweest ;-)

    Hoe is het met je boekje? Heb je er nog iets mee gedaan of ligt-ie toch maar in de prullenbak?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het maken van de puzzel viel eigenlijk best mee :-)

    Het boekje ligt stil in een hoekje, soms kijk ik er boos naar maar hij wil niet veranderen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh nee, wil hij niet veranderen? misschien moet je er dan niet boos naar kijken maar juist lief en vriendelijk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen