donderdag 4 november 2010

FF TUSSENDOOR

Gisteravond heb ik weer eens twee schutbladen gemaakt.
Ik gebruik ze in het doosje waar ik al mijn foto's bewaar.
Zo kan ik mooi alle onderwerpen apart houden.
Ik maak deze schutbladen van restjes papier.

Het papier heb ik paralel gesneden aan de poot van de letter M.
Langs de naad is een stukje fiber verwerkt.
Door een klein eetje achter de M te plaatsen ontstaat het woordje Me!
Inktrandje er langs en klaar.....


Het oranje en grijze papier is over elkaar heen geplakt.
De bloem is uitgeneden.
Aan de rechterkant liep het bloemblad niet meer helemaal door, vandaar het lintje.
Met name restjes waar bijv. bloemen op staan bewaar ik altijd.


Met een Paperpen Zilver heb ik kleine dotjes in het hart van de bloem gezet.


Ook langs het lintje staan dotjes van de Paperpen.


Uiteraard weer een likje inkt langs de rand van het schutblad ...
Persoonlijk vind ik het heerlijk om tussendoor van die freubel scrapjes te maken.
Probeer het eens, het is zalig ontspannend.

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten