maandag 22 november 2010

MODEL

Deze lay-out is gemaakt door Stephany.
Het is één van de foto's die ik van haar gemaakt heb op een brakke, druilerige zondag.
Naast de vele "grappige" foto's heb ik toen ook dit plaatje geschoten.

Helaas heeft Stephany toendertijd niet opgeschreven van welke fabrikanten ze de materialen gebruikt heeft.
Ze is begonnen met een grijs onderblad waarop witte en lichtgrijze prints staan.
Van een hoogglans roze A4 vel heeft ze met een golfbeweging een deel afgeknipt.
De randen zijn geïnkt met een intpad Black.


Het zwarte kant (van de markt) is om het roze vel geslagen zodat er aan de boven- en onderkant een mooie afwerking ontstaat.
De mat onder de foto is van "gewoon" roze papier een heeft zwarte inktdots gekregen.


De letters komen uit een uitdruk alfabetvel en zijn volgens mij van Making Memories maar dat weet ik niet zeker.
Door ze op foampads te plakken komen ze iets boven op de lay-out te liggen.


Het ornamentje FOREVER is gekocht bij Blokker.
Ik ben er trots op dat Stephany zo.n mooie lay-out heeft gemaakt.

Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. Deze LO is geweldig! Lijkt ook wel een beetje op mijn scrap-stijl. Wat heeft ze mooie kleurencombinaties gebruikt en fijne details aangebracht! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen