dinsdag 9 november 2010

PUZZEL II

Omdat ik altijd twee lay-outs van één onderwerp maak hier de tweede lay-out van de Berlijnse Muur.
Ook hier ben ik begonnen met een vel Snow van Crate Paper.
Het papier met de rondjes is van Basic Grey - Bellamy.
Het "gestippelde" papier is naamloos.
Het blauwe vlak onder de puzzelstukjes is van Basic Grey - Skinny Jeans.
De keer heb ik gekozen om het blauwe vlak in drie delen te splitsen.


In plaats van het "prikkeldraad" onder de foto's door te laten lopen heb ik er nu voor gekozen ze horizontaal te verwerken.


Het inkten van de cijfers is op deze lay-out iets heftiger uitgevallen dan op de eerste lay-out.
Misschien werkt dat bij jullie hetzelfde als bij mij, je bent bezig met je lay-out en zonder dat je het echt in de gaten hebt verloopt het proces anders dan dat je in gedachten had.
Heel vaak levert dat de mooiste of leukste resultaten op.


Zelf probeer ik geen exacte kopie van een eerste lay-out te maken.
Persoonlijk zou ik dat nogal saai vinden om te doen.
Ergens moet er wel een soort van uitdaging zijn :-)).

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten