vrijdag 13 augustus 2010

SWIRLS

Vandaag wil ik jullie mijn Swirls laten zien.
Ook dit gaat weer mee naar de beurs :-)


Deze Swirls heb ik ontworpen en in eigen beheer uitgebracht.
De gedachte hierachter is dat je deze Swirls zo kunt samenstellen dat ze altijd in je lay-out passen.
Een pakket Dotty Swirls is samengesteld uit:
4 flexibele grote swirls
8 flexibele kleine swirls
8 grote dots
20 kleine dots en
16 verbindingsstukken


Dit is de inhoud van 1 verpakking.


Hier heb ik ze gebruikt op een canvas.
Nadat ik ze met Email Acrylverf Silver bewerkt had.
In 1 pakket Dotty Swirls zitten 4 vellen, hier heb ik 1 vel gebruikt.


Op deze canvas heb ik alle 20 kleine dots gebruikt + 7 van de tussenstukken.
De dots en tussenstukken zijn beplakt met papier.


Hier heb ik 2 grote dots en 1 grote swirl (op beide pagina's 1 deel van de swirl) gebruikt.
Ook deze zijn beplakt met papier.


Ook op kaarten zijn ze goed toe te passen.
Nog een paar mogelijkheden...


 



Ik hoop dat jullie er net zo enthousiast over zijn als ik.
Op de beurs gaan de Swirls € 4,95 kosten.

Liefs
Sylvia

3 opmerkingen:

  1. En of ze leuk zijn!! Ik heb ze de vorige keer op de beurs gekocht en er totop de dag van vandaag nog geen spijt van! Ze zijn echt prachtig en heerlijk om te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Marlieke :-)
    Heerlijk zo'n trouwe fan haha
    Maar leuk dat je (weer) zo enthousiast bent.

    BeantwoordenVerwijderen