maandag 23 augustus 2010

DOLOMIETEN

Na een weekendje heerlijk motorrijden een lay-out over..........onze motor :-))
Deze foto's zijn gemaakt tijdens een vakantie in de Dolomieten.


Helaas weet ik niet meer uit welke papier het bruine scrapvel komt.
Met een hele grove kwast heb ik met Scrapbook Paint Cream van Pebbles vegen over het papier gezet.
Het donkerrode papier is van French Country - Bonjour.
Het groen-bruine blokjes papier is van Basic Grey - Pattern Paper.


De cijfers zijn van KI Memoriers en in de kleuren zwart - bruin en groen verkrijgbaar.
Het is een vel van 30 x 30 waaruit je het deel wat je wilt gebruiken kunt knippen.


Van restjes heb ik 3 rechthoeken genkipt, gekreukeld en geïnkt.
Met een brad zijn ze vastgezet.
Door ze niet eerst te plakken creëer je een wat losser effect.


Uit een stukje scrappapier is de vorm van het embellishment geknipt.

 

En...zoals jullie van mij gewend zijn heb ik weer 2 lay-outs gemaakt :-)).
Mocht je nu denken pffff..2 lay-outs maken van 1 onderwerp dat is me teveel van het goede..
De 2de lay-out is in een mum van tijd gemaakt omdat je de 1ste lay-out als richtlijn gebruikt.
Probeer het maar is je zult versteld staan.

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten