woensdag 4 augustus 2010

KAART

In onze wijk hebben wij een prachtig meisje mogen verwelkomen.
Ze is geadopteerd, ongeveer 1,5 jaar oud en een enorme lachebek.

Welkom lief meiske.


Ik heb een kaart gekocht waarvan ik het idee had dat ik deze op mijn manier zou kunnen bewerken.
De blauwe ondergrond is uit de serie Crate Paper - Brunch Collection.
Het streepjespapier komt uit de serie Basic Grey - Eskimo Kisses.


De bloemen zijn van Prima Marketing - Pink en hebben een hart van hardroze diamantdots.
De bloemen heb ik met dubbelzijdig tape op de kaart geplakt.

 

Op een lief roze lint zijn ook nog wat dots geplakt.
Uiteraard heb ik de randen bewerkt met inkt en wel met de Color Box Moss en Colonial Blue.

Misschien heb ik jullie op ideetjes kunnen brengen om ook eens een kaart te "pimpen"

Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. Ja zeg, wat een geweldig idee om een gekochte kaart te gebruiken en er alsnog een zelf gemaakte kaart van te maken! Daar had ik echt nog nooit aan gedacht, ik vind het wel wat! Bedankt voor het idee! Jouw kaar ziet er erg mooi en vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen