maandag 30 augustus 2010

PAPER PEN

Van een beurscollega kreeg ik dit (nieuwe) produkt om eens uit te proberen.
(Webadres staat onder aan deze pagina)
Het is de Paper Pen van My Paper World.
Deze is in vele kleuren verkrijgbaar.


Het grappige van deze pen is dat je er een soort (plak)dots mee maakt.
Zelf ben ik dol op plakdoots en ik ben dan ook heel enthousiast over dit produkt.
Onder de dop zit een heel fijn tuitje waar je kleine druppeltjes mee op je papier maakt.
deze druppeltjes vormen uit zichzelf een prachtig bolletje.
Als je heel even oefent heb je het zo onder de knie.


Excuses dat de foto niet heel scherp is maar volgens mij krijg je zo wel een goed beeld van hoe de dotjes er uit komen te zien.
De grootte van de dot kun je helemaal zelf bepalen.

Deze Paper Pen is voor € 3,85 te bestellen bij http://www.lovescrapping.nl/
Vanmiddag ga ik proberen een lay-out te maken en ga ik zeker deze Paper Pen gebruiken.

Liefs
Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Ja ik heb ze ook gezien, net zoals de pearl-pen, maar ik begrijp het verschil tussen beide pennen niet zo goed en heb dus ook niets meegenomen op de beurs daarvan hihi. Terwijl ik nu dus aan een mini-album bezig ben en te weinig plakparels van het juiste formaat heb om te gebruiken en toen dacht ik dus meteen: "had ik dan toch maar..." Ach ja...ik bedenk wel weer een andere oplossing, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de beurs heb ik deze pen niet gezien, maar wat is het verschil met de pearl-pen?
    Groetjes Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, geweldig is die pen hé!
    Ik heb er eentje aangeschaft.
    Echt weer een super leuk iets voor op een LO.
    Ben benieuwd hoe jij hem verwerkt....
    Groetjes,Anneke

    BeantwoordenVerwijderen