woensdag 4 januari 2012

FLOWER POWER

Allemaal een heel gelukkig 2012 :-)

De eerste scrap van 2012 is een feit.
Op 30 december ben ik nog even langs de Scrapheap geweest en heb daar nog heel wat leuke scrapspullen gescoord.
En sja...dan gaat het kriebelen hé haha...

Deze foto is genomen in Frankrijk, zomaar langs de kant van de weg..., zulke mooie bloemen heb ik niet eens in ons tuintje staan haha.


Het basisvel (bijna niet te zien) is van Kaisercraft - Peachy Keen Collection.

Op het basisvel is een vel -naamloos - blauw met bruine stipjes geplakt waarvan de randen met een schaartje zijn bewerkt.
Ja een schaartje, normaal doe ik alles met de Distresser van Tim Holtz maar ik las in een tijdschrift dat het net zo makkelijk met een schaartje kan. Nou ik zal jullie zeggen, dat schaartje is veeeeeeeel gemakkelijker en maakt minder troep (sorry Tim).


Op het stippeltjesvel is de rand van een vel Making Memories - Scallop Circle Falala geplakt.

De foto is dubbel gemat. Omdat ik de Lay-out wat flets vond het ik twee donkerbruine stroken langs de mat geplakt.


De rand aan de onderkant is van Crea Motion - Embossed Wish en deze is aangezet met wat Dovecraft Premium - Pigment Ink Copper.
Aan de linkerzijde zijn drie stroken Fiber geniet.
Het papieren ornamentje met de roos is bewerkt met Versa Magic - Jumbo Java, de Tag heb ik zelf gemaakt. Net boven de Tag piept een stukje van een papieren onderzettertje uit.

De lettertjes zijn gestanst met de Vagabond.
Hier en daar een blommeke (zo noemen wij dat in het Zuiden) en klaar.........

Het begin van 2012 was wat somber en regenachtig maar ik heb me prima vermaakt :-).

Liefs
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten