dinsdag 24 januari 2012

CHALLENGE # 42

Ik heb de smaak te pakken geloof ik haha.
Het leuke van de challenge is dat ik uitgedaagd word eens anders te scrappen dan ik normaliter doe.
Dit is de schets van Challenge 42, gemaakt door Joyce.



En dit heb ik er van gemaakt.
Het basisvel is een mosgroene cardstock waarvan de randen zijn geïnkt met CreaMotion - Caramel en Versa Magic - Spanish Olive.
Van welke fabrikant het halfronde blad is weet ik niet meer (ik heb vanmorgen mijn prullenbak geleegd en daar zat de infostrip in, pfff beetje dom).
Ook dit blad is geïnkt met CreaMotion - Caramel.
2 Stroken fiber zijn met de rug tegen elkaar aangeplakt zodat er een brede band ontstaat.
De horizontale balk is grijs cardstock.


Wat ik dus erg leuk vind aan de Challenges is dat het mij dwingt om tekst te gebruiken, iets wat ik al langer wil maar op een of andere manier lukt het me nooit.


In plaats van bloemen het ik gekozen voor ornamentjes uit de collectie van Tim Holtz.
Zeg nu zelf...bloemetjes bij onze stoere FJR1300 motor hihi.


Ik hoop dat ik jullie ook weer heb kunnen inspireren.

Liefs,
Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig! Superleuk.
    Ik heb ook heel veel inspiratie (hoe kan het anders met zo'n lief klein meisje), nu de tijd nog, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo te horen gaat het heel erg goed bij jullie...fijn om te horen. Tja zo.n minimensje vraagt er toch om om gescrapt te worden :-). Als ik vanmiddag tijd heb ga ik weer eens op je blog kijken, leuk...
      Groetjes
      Sylvia

      Verwijderen
  2. Leuk, inderdaad die stoere Tim Holtz dingetjes doen het goed hierbij! Leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen