donderdag 21 februari 2013

CANVASJE

Heerlijk uit mijn dak gegaan met een Canvasje van 20 x 20 cm, 1 foto, witte en zwarte Acryl verf en heel, heel veel frutsels.


De spulletjes die ik gebruikt heb waren allemaal verschillend van kleur. Ik vond dat eerlijk gezegd soms best lastig omdat het beeld dan heel rommelig is. 


Als je eenmaal met verf aan de slag gaat wordt het pas echt leuk.
Het is ook helemaal geen punt om steeds items toe te blijven voegen, zorg alleen wel voor voldoende verf als je die gemengd hebt :-).


Dit was de eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik zo'n canvas gemaakt heb, echt leuk om te doen...

Liefs

Sylvia

1 opmerking:

  1. Daar zit heel wat werk in zo te zien. Wel weer heel mooi geworden! En ik zie nu dat ik je vorige post gemist heb. Leuk model is dat, mooi uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen