donderdag 22 september 2011

KAARTJE DEAN

Een kaartje voor een nieuw minimensje in onze wijk.
Heerlijk al die babytjes die er hier geboren worden.
Je mag niet alleen op kraamvisite om het kindje vast te houden en te bewonderen maar je kunt er ook nog een avondje heerlijk voor scrappen.

Een poosje geleden heb ik een stapeltje envelloppen gekocht van 15 x 15 cm.
De kaarten die ik maak zijn niet groter dan 14 x 14 cm.
Zo kan ik ze altijd in een mooie envellop versturen.


Het klinkt misschien wat oneerbiedig maar ik maak al mijn kaarten van "rest"papier.
Voor de kaart zelf gebruik ik het wat steveger papier.
Het hartje heb ik als volgt gemaakt, op een wit vel heb ik de helft van het hart getekend, daarna heb ik vel omgevouwen en geknipt langs de potloodstreep.
Als je het papier dan openvouwt heb je een mooi symetrisch hart.
Dit trek je (aan de achterkant van je papier) over op designpapier en voila...


Op een stukje bruin Cardstock heb ik met witte Rub-on letters DEAN geplaatst.
Met een witte Gelly Roll een wiebelrandje langs de kant gemaakt, een lief klein hartje in de hoek en klaar is het alweer.

Liefs
Sylvia







Geen opmerkingen:

Een reactie posten