woensdag 19 januari 2011

INNSBRUCK

Dat je niet altijd foto's nodig hebt om een scrap te maken laat ik jullie hier zien.
Eigenlijk vind ik dat ik veel en veel meer met tekst zou moeten doen.
Een goed voornemen voor 2011 :-).

Dit boekje heeft een prachtig geschulpte rand en met zijn 16 x 15 cm een leuk formaat om mee te werken.
De bladen komen uit een pakket (sorry ik weet niet meer van welke fabrikant).
Het fijne van een pakket is dat alle kleuren en motieven met elkaar matchen.
De diagonale band is gescheurd en met zwart geïnkt, net als de randen van het basisblad.


De prachtige vlinders zijn van K&Compagny - Madeline Butterfly ChipBox.
Het enige wat ik aan de vlinders toegevoegd heb is een inktrandje.



De cijfers en letters heb ik met de Cricut uitgesneden.
Een oud boek kwam hier goed van pas.
Door ze eerst te stempelen, dan te kreuken en daarna te inkten krijg je dit "vintage" effect.



Net als de 0 is hier de onderste N op foamkussentjes geplakt om een 3D effect te krijgen.
Langs de letters is met een Fineliner Zwart een randje getrokken.


Hier kun je goed zien dat ik foamkussentjes gebruikt heb.
Het kan je Lay-out echt een andere uitstraling geven, probeer het maar eens.

Liefs
Sylvia


 

1 opmerking:

  1. Wat mooi! Zelf scrap ik toch TE graag MET foto's hoor. Het blauwe papier met de blaadjes / swirls en de orane bloemetjes is van Cosmo Cricket uit de lijn Something Blue, dat weet ik toevallig. Je hebt ook weer hele leuke technieken gebruikt! Lieve groetjes, Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen