woensdag 12 januari 2011

CESKY KRUMLOV

Alweer een aantal jaren geleden hebben wij een bezoek gebracht aan de Tsjechische stad Cesky Krumlov.
Een prachtige oude stad waar ik mijn hart op kon halen aan oude gebouwen en verweerde trappen en balkonnetjes :-)
Eigenlijk is de Lay-out heel eenvoudig en dat heeft alles te maken met het prachtige basisblad.
Als ik nu in de winkel sta laat ik wel eens heel mooi papier liggen omdat ik het te druk vind en niet precies weet wat ik er mee moet.
Deze Lay-out geeft aan dat ik het weer op moet pakken en dat het eigenlijk helemaal niet moeilijk is.
Zou het kunnen dat als je wat langer scrapt je het jezelf te moeilijk gaat maken????
Op het basisblad (de fabrikant weet ik niet meer) heb ik eerst een vel van 15 x 15 cm groen geruit papier diagonaal geplakt.
Daaroverheen, net iets van de kant af, een stuk cardstock van 30 x 8 cm wat aan een kant gescheurd is.
Het "gaas" komt van een cadeauverpakking.




Net als het stukje gaas komt ook dit bosje "stro" van een cadeauverpakking.
Door twee kleine sneetjes te maken en het lint daar doorheen te halen kon ik eenvoudig het bosje "stro" vastzetten.




Het woord CESKY is met Rubons op het cardstock gewreven.
Door Rubons uit verschillende series te gebruiken krijg je een speels effect.



En natuurlijk Lay-out twee.
Het zat er al vroeg in :-)))






Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. Ja ik denk dat je gelijk hebt dat als je langer scrapt je het jezelf (onnodig) moeilijk maakt; ik herken dat heel erg! Je hebt weer iets leuks gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen