woensdag 16 november 2011

BEDANKT

Bedank kaartjes

Een paar dagen geleden heb ik met familie en vrienden gevierd dat ik vanaf nu Saartje heet :-).
Omdat ik verschrikkelijk verwend ben door iedereen wilde ik na een paar dagen alle gasten een bedank kaartje sturen.


De kaartjes zijn 10x14 cm en gesneden uit een vel My Mind's Eye - Street Market.
Daarna heb ik ze met de Embossing Folder - Rays van Tim Holtz door de Vagabond gehaald.
Een relatief saai velletje veranderd in een oog opslag in een designvel.


De randen zijn met Distress Ink - Vintage Photo aangezet.
De bloemetjes had ik nog liggen en de Swirl is uit mijn eigen collectie.
Het hartje is ook gestanst met de Vagabond en wel met de Aternation - Heart Wings.


Met de hand heb ik op ieder kaartje een klein tekstje geschreven.
De Vagabond is een cadeau van mijn Brammie (Abraham) maar zonder Aternations heb je er niet zo veel aan hé en laat ik dié nu gekocht hebben van de gulle giften van familie en vrienden.
Laat de winter maar komen....hihi.

Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. Ach joh van harte gefeliciteerd met deze bijzondere leeftijd. Lief dat je mensen zo'n prachtig bedank kaartje stuurt. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen