woensdag 10 augustus 2011

CEVENNE

Zoals ik jullie al heb verteld zijn wij in Frankrijk op vakantie geweest en wel in de Cevenne.
De Cevenne is een natuurpark waar nog wolven in het wild leven.
Deze lay-out is, zeg maar, het begin van het foto(scrap)boek.
De stoere wolf en onze stoere motor :-) waar we heel veel heerlijke kilometers mee gereden hebben.

Het basisblad is een vel Majadesign - CreaDiem.
Daarop heb ik een iets kleiner vel Naamloos - zwart met bruine nopjes geplakt.
Dit vel heb ik met de hand op diverse plaatsen ingescheurd, de onderkant is helemaal gescheurd en met een ColorBox - Silver heb ik de randen geïnkt.


De kaart van de wolf en de foto van de motor zijn gemat op een vel Tina Higgins - Lexington.
De randen heb ik met de distresser bewerkt en geïnkt met een ColorBox - Black.
Het smalle groene vel komt uit mijn doos met restpapier en is ook aan één zijde gescheurd en geïnkt met de ColorBox - Silver.


Het stukje papier waar Cevenne op gedrukt staat komt ook uit mijn doos met restpapier.
Persoonlijk vind ik dat iedere vrouw recht heeft op een doos restpapier :-))).
In een eerder artikel (klik het onderwerp Handig aan, hieronder kun je dit artikel lezen) heb ik jullie verteld hoe je heel gemakkelijk iets op scrappapier kan printen.
Binnenkort maak ik een artikel over waar je mooie (gratis) letters kunt vinden en importeren in Word.


De zilveren Swirls komen uit mijn eigen collectie Dotty Swirls, de trouwe lezeres heeft ze vast herkend :-).
De bloemetjes zijn van Prima Marketing en van wie de Brads zijn weet ik echt niet meer.
Het wollige bloemetje is gekocht bij Blokker.
Met wat restjes lint en flink wat schuifwerk kom je vanzelf tot een mooie compositie.


Ook deze tekst heb ik geprint.
Het papier is van Prima Marketing en komt uit een Journaling Book.
Een...deze keer dus geen tweede lay-out.

Liefs
Sylvia

1 opmerking:

  1. Oh...zucht...wat is dit toch mooi! Super! En zó'n uigebreide werkbeschrijving erbij.....luxe hoor, en heel erg leuk! Wat een gave foto ook. Die mag met recht voorop, haha! Dit was het wachten en in bedwang houden van mijn nieuwsgierigheid meer dan waar, haha!

    BeantwoordenVerwijderen